Ta strona korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj więcej.
Bilety

Aktualność - NOSPR

Nabór na stanowisko - Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od ponad 80 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.

Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 22 najlepsze sale koncertowe Europy.

W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.

Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:

Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji

Poszukujemy osoby ambitnej i pełnej pomysłów, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i prowadzeniu projektów. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu Marketingu i Komunikacji będzie tworzenie polityki marketingowej oraz koordynacja wdrażania działań związanych z komunikacją w ramach strategii NOSPR.


 Zakres obowiązków:

  • tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej NOSPR (długoterminowych i dla wybranych projektów)
  • zarządzanie zespołem Działu Marketingu i Komunikacji
  • zarządzanie budżetem działu, w tym przygotowanie planów budżetowych na kolejne lata
  • współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR
  • wsparcie działań z zakresu content marketingu i copywritingu
  • współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby NOSPR
  • tworzenie i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych
  • planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu
  • koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
  • współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi i instytucjami partnerskimi
  • analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych NOSPR i planowanie (wspólnie z Działem Organizacji i Rozwoju Publiczności) optymalizacji tych działań
  • współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z obowiązków na stanowisku

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki z obszarów: zarządzania w kulturze, marketingu, studiów muzycznych)
  • co najmniej 2-letniego doświadczenia na kierowniczym stanowisku
  • umiejętności budowania, rozwijania i zarządzania zespołem
  • umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów
  • znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie)
  • lekkiego pióra, umiejętności tworzenia różnorodnych tekstów formalnych i marketingowych
  • kreatywności
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • bardzo dobrej organizacji pracy (samodzielności, zaangażowania, dokładności, rzetelności i systematyczności)
  • dyspozycyjności w ramach zadaniowego czasu pracy
  • świadomości odpowiedzialności za realizację zadań finansowanych ze środków publicznych
  • gotowości do pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach, umiejętności priorytetyzacji zadań
  • bardzo dobrej komunikacji (w tym umiejętności negocjacyjnych) oraz wysokiej kultury osobistej
  • zainteresowania kulturą muzyczną i posiadania podstawowej wiedzy w tym zakresie

Mile widziane:

  • znajomość rynku muzyki klasycznej
  • znajomość zasad i praktyczne doświadczenie w prowadzeniu firmowych kont w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter)
  • znajomość CMS wordpress
  • znajomość systemu mailingowego getresponse

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej instytucji kultury
  • pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole
  • wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń
  • dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów
  • udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
  • możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych, m.in. karty Benefit Multisport

Na stanowisko Kierownika Działu Marketingu i Komunikacji aplikować można przez stronę: pracuj.pl do dnia 25.05 2022 r.

Prosimy o załączenie CV i listu motywacyjnego.

W tytule wiadomości prosimy wpisać: Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.


Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.

Co słychać ?

Nabór na stanowisko - Główny Specjalista ds. Kontrolingu

Nabór na stanowisko - Główny Specjalista ds. Kontrolingu

Konkurs na stanowisko: Muzyk orkiestrowy - I skrzypce tutti

Konkurs na stanowisko: Muzyk orkiestrowy - I skrzypce tutti

Radosnych Świąt!

Radosnych Świąt!

100

Potrzebujemy podstawowych danych
0
Loading