Aktualność - NOSPR
Nabór na stanowisko - Specjalista ds. Marketingu
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od ponad 80 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.
Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 22 najlepsze sale koncertowe Europy.
W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań
i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.
Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Główne obowiązki:
- Współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami i patronami medialnymi (nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, wysyłka zaproszeń i not prasowych, bieżący kontakt i opieka nad dziennikarzami)
- Organizacja wydarzeń towarzyszących z zakresu promocji i komunikacji (m.in. konferencje prasowe)
- Współpraca i utrzymywanie relacji z instytucjami partnerskimi, sponsorami (nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami, podtrzymywanie relacji, dobór i wycena wzajemnych świadczeń, przygotowywanie umów, nadzór nad właściwą realizacją zapisów umowy)
- Współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie m.in. materiałów promocyjnych, reklam, materiałów sponsorowanych, oprawy foto/video,
- Redakcja i korekta komunikatów oraz tekstów powstających w instytucji
- Nadzór nad budżetem dla danego wydarzenia / projektu – planowanie oraz kontrola wydatkowania środków publicznych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych dla danego wydarzenia
- Współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR
- Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- min. 3-letniego doświadczenia w pracy w obszarze marketingu i komunikacji
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)
- umiejętności copywriting’u
- bardzo dobrej organizacji pracy
- samodzielności w działaniu
- umiejętności pracy zespołowej
- kompetencji interpersonalnych
- dyspozycyjności w ramach zadaniowego czasu pracy
- znajomości pakietu MS Office
- zainteresowania kulturą muzyczną i posiadania podstawowej wiedzy w tym zakresie
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury
- wykształcenie muzyczne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej instytucji kultury,
- pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole,
- wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń,
- dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów,
- udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny,
- możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
- możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych, m.in. karty Benefit Multisport, platformy do nauki j. angielskiego.
Na stanowisko Specjalista ds. Marketingu aplikować można wysyłając CV oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@nospr.org.pl do dnia 08.12.2023.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.