Czas na dokonanie płatności: 00:00
Ta strona korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj więcej.
Bilety
Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4

Aktualność - NOSPR

Nabór na stanowisko - Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od niemal 90 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.

Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 23 najlepsze sale koncertowe Europy.

W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.

Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

Główne obowiązki:

  • Tworzenie i publikowanie kreatywnych i jakościowych treści na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, itp.);
  • Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w social media;
  • Budowanie zaangażowania i relacji z odbiorcami poprzez aktywną interakcję w komentarzach i wiadomościach;
  • Realizowanie celów marketingowych na kanałach (Meta Ads, Linkedin Ads);
  • Analizowanie danych i raportowanie efektywności działań;
  • Śledzenie trendów w social media oraz wdrażanie ich w strategię marki;
  • Współpraca z grafikami oraz copywriterami;
  • Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji;
  • Zawiązywanie współpracy, koordynacja i nadzór zleconych zadań z podmiotami zewnętrznymi (np. agencje kreatywne, domy mediowe, influencerzy, autorzy tekstów, graficy itp.);
  • Operowanie budżetem w ramach powierzonych zadań;
  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i nadzór formalności w systemie elektronicznym;
  • Współpraca z mediami oraz partnerami w zakresie wymiany wzajemnych świadczeń sponsorskich publikowanych online;
  • Współpraca międzydziałowa oraz z zespołem projektowym;
  • Udział w brainstormingu i spotkaniach kreatywnych;
  • Dbanie o spójność i zgodność treści z tonem i wizerunkiem NOSPR.

Oczekiwania:

  • Min. 2-letniego doświadczenie w pracy w obszarze social media;
  • Znajomość narzędzi do analizy i zarządzania social media (np. Google Analiticts, Meta Ads. itp.);
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści w programie Canva (tekst, grafika, wideo, prezentacja);
  • Zmysł estetyczny i znajomość podstawowych zasad projektowania;
  • Znajomość trendów w social media i umiejętność szybkiego wdrożenia i dostosowywania się do zmian;
  • Komunikatywność, kreatywność i samodzielność w działanie;
  • Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i partnerami;
  • Zainteresowanie kulturą muzyczną;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie);
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Samodzielność w działaniu;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy zespołowej;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Kompetencje interpersonalne;
  • Skrupulatność i precyzja;
  • Dostępność pracy w siedzibie NOSPR;
  • Biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w instytucji kultury
  • Posiadanie wiedzy muzykologicznej
  • Znajomość podstaw reklamy płatnej (Meta Ads, Google Ads).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w prestiżowej instytucji kultury,
  • Pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole,
  • Wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń,
  • Dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów,
  • Udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny,
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
  • Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych np. platformy do nauki języków obcych

Na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji aplikować można wysyłając CV na adres rekrutacja@nospr.org.pl do dnia 20.02.2025.

Prosimy o dołączenie do aplikacji portfolio z projektami prowadzonych social mediów w dowolnej formie (dokument PDF, link do strony, prezentacja itd.)

W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.

Co słychać ?

11. Festiwal Prawykonań

11. Festiwal Prawykonań

Nabór na stanowisko - Specjalista ds. marketingu

Nabór na stanowisko - Specjalista ds. marketingu

Ważne informacje o parkingach

Ważne informacje o parkingach

100

Potrzebujemy podstawowych danych
0
Loading