Ta strona korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj więcej.
Bilety

Hugh Cutting - NOSPR

Hugh CuttingSopran (arsace)

Obecnie jest członkiem Royal College of Music Opera Studio. Był stypendystą St John’s College w Cambridge, gdzie ukończył studia muzyczne I stopnia (dyplom z wyróżnieniem). Jest absolwentem studiów II stopnia w zakresie wokalistyki w Royal College of Music.
Zespoły i dyrygenci, z którymi współpracował, to m.in. The English Concert i Kristian Bezuidenhout (Ody dla królowej Marii II Stuart H. Purcella), Collegium Vocale Gent i Philippe Herreweghe (europejskietournée obejmujące wykonania Mszy h-mollJ.S. Bacha), Polyphony i Stephen Layton (Pasja według św. JanaJ.S. Bacha), La Nuova Musica i David Bates (Nieszpory Maryjne i motety C. Monteverdiego), Oxford Bach Soloists (pasje i kantaty J.S. Bacha), RCM Baroque Orchestra i Ashley Solomon (Oratorium na Wniebowstąpienie J.S. Bacha). Wystąpił również w programie A Sephardic Journey in Music podczas serii koncertów Kettle’s Yard New Music w Cambridge.
W swoim dorobku ma szereg ról operowych, takich jak m.in. Arsace w Partenope G.F. Händla (w ramach programu edukacyjnego Le Jardin des Voix w bieżącym sezonie artystycznym), Bertarido w Rodelindzie G.F. Händla (RCM Opera Studio), partię tytułową w operze Ptolemeusz, król Egiptu G.F. Händla, Chłopiec/Anioł 1 w operze Written on Skin G. Benjamina (RCM Spring Opera Scenes), Otton w Koronacji Poppei C. Monteverdiego czy Demon w operze Kepler’s Trial T. Wattsa (Victoria and Albert Museum).
Na swoim koncie ma też kilka nagrań płytowych zawierających m.in. Ody królewskie H. Purcella z The King’s Consort, Robertem Kingiem, Iestynem Daviesem i Carolyn Sampson oraz arie barokowe kompozytorów niemieckich z Iestynem Daviesem i Fretwork dla wytwórni Signum Classics.

100

Potrzebujemy podstawowych danych
0
Loading